Ik ben een veelzijdige Online Marketing Strateeg. In mijn rol als Online Marketing Specialist bij Compassion Nederland ben ik samen met een team van marketeers verantwoordelijk voor het succes van onze campagnes. Ik bepaal daarbij de online strategie en geef inzicht in het resultaat door overzichtelijke dashboards. Werken in een team vind ik belangrijk; door gebruik te maken van elkaars sterke kanten kom je verder en is het resultaat vaak beter!
In maart 2021 ben ik bij Compassion begonnen en in de jaren daarvoor heb ik als Online Marketeer gewerkt bij Hogeschool Saxion. Daar heb ik ervaring opgedaan met uiteenlopende doelgroepen; van 17-jarige schoolverlaters op zoek naar een passende 4-jarige Bacheloropleiding, professionals die zich in deeltijd verder willen ontwikkelen tot internationale studenten die Nederland als studiebestemming kiezen.
Bij de overstap naar Compassion heb ik echt mijn hart gevolgd. Compassion is een non-profit organisatie met een grote droom: een wereld waarin geen enkel kind meer in extreme armoede leeft. Deze missie heeft mijn hart geraakt. Zo veel kinderen wereldwijd leven in onveiligheid, krijgen te maken met geweld, uitbuiting en honger. Compassion werkt via lokale kerken aan projecten waar kinderen onderwijs, voedsel en medische zorg krijgen. Daardoor wordt de vicieuze cirkel van armoede doorbroken en werken we aan betere kansen voor de allerarmsten.